izpis_h1_title_alt

Motivi potrošnika za igranje namiznih družabnih iger
ID Florjančič, Larisa (Avtor), ID Kline, Mihael (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (801,95 KB)
MD5: DD5D6135FDD5D7C229613E45559AAF69

Izvleček
V zadnjem desetletju je igranje namiznih iger postalo zelo popularno. Vse več je tako iger kot igralcev, hkrati pa je na voljo tudi vedno več platform, prek katerih lahko namizne igre igrajo ali o njih debatirajo. V Sloveniji je, tako kot tudi drugje po svetu, mogočih več načinov, s katerimi ljubitelji namiznih iger dostopajo do namiznih iger. Trgovine, kot sta To je to in Črna luknja, ponujajo prodajo ter izposojo iger, novejši lokal Dobra poteza pa ima poleg običajne gostinske ponudbe na voljo tudi več kot 300 namiznih iger za igranje. Z naraščanjem proizvodnje namiznih iger in ponudbo različnih storitev na ta račun je vse pomembnejše tudi razumevanje potrošnika teh izdelkov in storitev. Za razumevanje vedenja potrošnika pa je ključno raziskovanje njegovih potreb in motivov za potrošnjo. V diplomskem delu sem s pomočjo kvalitativne metode projekcijskih tehnik in intervjuja raziskovala ali so sodelujočim za igranje namiznih iger pomembni motivi, kot so socialna interakcija, tekmovalnost in želja po zmagi, izziv, zabava, fantazija in eskapizem ter estetika. Na podlagi rezultatov analize uporabljenih metod sem ugotovila, da sodelujoče za igranje namiznih iger motivirajo vsi izbrani motivi, med seboj pa se razlikujejo po pomembnosti. Različne metode so prikazale različne jakosti izbranih motivov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:motivacija potrošnika, motivi, namizne igre, projekcijske tehnike, test oblakov.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-110830 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:36460125 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2019
Število ogledov:1209
Število prenosov:221
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer motives for playing board games
Izvleček:
Playing board games has become very popular in the last decade. There has been an increase in the number of players and board games manufactured each year, as well as in the platforms through which people can play board games and comment on them. In Slovenia, as well as the rest of the world, there are many possibilities for board game enthusiasts to get in touch with board games. Stores such as To je to and Črna luknja offer board games for sale and rentals. At the cafe Dobra poteza, you can choose among more than 300 board games to play while having a beer or a coffee. The increases in the production of board games and the variety of services that come along have made it increasingly important to understand the use of these products and these services. In order to understand consumer behaviour, consumer needs and motives have to be researched. The purpose of the diploma thesis is to determine whether participants play board games because they are influenced by social interaction, competition with desire to win, challenge, fun, fantasy with escapism, and aesthetics. Using different types of qualitative methods, projective techniques and an interview, proved that all six motives influence the participants for playing board games, but the motives are not equally influential. Each method showed different strengths of the chosen motives.

Ključne besede:consumer motivation, motives, board games, projective techniques, bubble test.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj