izpis_h1_title_alt

Organiziranost upravljanja turistične znamke destinacije in njena ponudba - Primer turistične kooperative Rogla-Pohorje
ID Brišnik, Eva (Avtor), ID Kline, Mihael (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,69 MB)
MD5: 6358044F6BEB4E1DFD839F3B2EE1154F

Izvleček
Slovenija šteje 212 občin. Velikokrat je bilo to število jabolko spora med zagovorniki razdrobljenosti slovenskih občin in tistimi za manjše število večjih občin oz. pokrajin. Razlogi za združevanje slovenskih občin so po Vlajevem (2011) mnenju mnogoštevilni, predvsem pa veliko od naših 211 (212 v letu 2019, op.a.) občin ni sposobnih uresničevati nalog, ki jih določajo ustava in zakonodaja, niti prostovoljnih nalog, ki jih določajo z lastnim samoupravnim pravom. Ali medijski izbruhi, da bi imela Slovenija manj občin, v različnih časovnih valovih niso več potrebni in se bodo začele občine na drugačen način povezovati v prihodnosti za bolj učinkovit nastop na turističnem zemljevidu? To skušam ugotoviti v svoji magistrski nalogi. Štiri različne občine v Dravinjski dolini: Slovenske Konjice (13.600 prebivalcev), Zreče (6.400), Oplotnica (3.600) in Vitanje (2.300) so se pred skoraj tremi leti podale na skupno pot na turističnem zemljevidu. Vsaka ima svojo prednost, znamenitost, značilnost, ki izstopa iz povprečja, a potrebuje organizirano pomoč, da doseže več. S pomočjo teoretičnih izhodišč in kvalitativne raziskave bom na izbranem primeru Destinacije Rogla-Pohorje, ki je novembra 2016 spremenila organiziranost upravljanja, raziskala, kako organiziranost upravljanja vpliva na ponudbo in tržno komuniciranje turistične destinacije. Raziskovala bom na podlagi časovne premice: pred in po spremembi organiziranosti upravljanja; ter po obliki organiziranosti upravljanja turistične destinacije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Ključne besede: organiziranost upravljanja, turistična destinacija, ponudba, tržno komuniciranje.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-110822 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:36419933 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2019
Število ogledov:1463
Število prenosov:199
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Organization of tourist destination management and its offer - Example of tourist cooperative Rogla-Pohorje
Izvleček:
Slovenia counts 212 municipalities. Often this presented dispute between the defenders of the fragmentation of Slovenian municipalities and those for a smaller number of larger municipalities, landscapes. The reasons for the unification of Slovenian municipalities are according to Vlaj (2011) numerous, but above all, many of our 211 (212 in 2019) Municipalities are not capable of fulfilling the tasks defined by the constitution and legislation, nor the voluntary tasks defined by their own self-governing law. Are media outbursts in order for Slovenia to have fewer municipalities in different time waves no longer needed and will municipalities begin to connect in a different way in the future for a more efficient appearance on a tourist map? I try to find this out in my master's thesis. Four different municipalities in the Dravinja valley: Slovenske Konjice (13,600 inhabitants), Zreče (6,400), Oplotnica (3,600) and Vitanje (2,300) almost three years ago stepped on a common journey on a tourist map. Each has its own advantage, its significance, a characteristic that stands out from the average, but it needs organized help to achieve more. With the help of theoretical starting points and qualitative research on the selected example of Rogla-Pohorje Destination, which changed its organization management in November 2016, I will investigate how the organization management influences the offer and market communication of the tourist destination. I investigated this on the basis of the time line: before and after the change in organization management; and upon the type of organization management of the tourist destination.

Ključne besede:Key words: organization management, tourist destination, offer, marketing communications.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj