izpis_h1_title_alt

Pozicioniranje trgovskih blagovnih znamk podjetja Mercator : diplomsko delo
ID Kastelic, Vanja (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kastelic2590.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trgovinsko podjetje, Mercator, blagovne znamke, pozicioniranje proizvoda, tržne raziskave, analiza, potrošnik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Kastelic]
Leto izida:2006
Št. strani:45 str., 54 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11071 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:16908262 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1489
Število prenosov:578
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, commercial enterprise, Mercator, trademarks, positioning, market research, analysis, consumer

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj