izpis_h1_title_alt

Animacija modela realnega objekta za mobilno aplikacijo obogatene resničnosti
ID ZAGO, ERICA (Avtor), ID Pogačnik, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,31 MB)
MD5: 990E14F5259F910B912252769B017464

Izvleček
V diplomskem delu je obravnavana izdelava modela Ljubljanskega zmaja z določenimi specifikami, ki bi ustrezale uporabi v aplikacijah obogatene oz. mešane resničnosti, z namenom prikazovanja znamenitosti na drugačen, bolj zanimiv način. Tovrstne aplikacije so tudi opisane in dopolnjene z opisi splošnih specifik 3D modelov. Opredeljene so glavne teoretične osnove, ki služijo pri sami izdelavi modela. Izbrano okolje je bil program Blender, ki je bil uporabljen za pripravo 3D modela in njegovo animacijo. V diplomskem delu je program Blender opisan in prikazane so njegove funkcionalnosti skozi teorijo modeliranja in animacije. Ker bo model uporabljen v okolju Unity za izdelavo mobilne aplikacije, so predstavljeni tudi načini uvoza modela v Unity in pa osnovni principi animacije. Predstavljeni so tudi različni pristopi za izdelavo 3D modelov, od ročne izdelave pa vse do avtomatskega generiranja s pomočjo fotometrije. Ker je bil v diplomskem delu model narejen s pomočjo fotometrije, je bilo potrebno izvesti potrebne prilagoditve ter animacijo. Na koncu so predstavljeni še rezultati praktičnega dela, osnovne razlage in ugotovitve, ki so služile kot izhodišče za zaključke in izhodišča za nadaljnje delo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Blender, Unity, AR, MR, VR, modeliranje, animiranje, okostje, armatura, Ljubljanski zmaj, delci
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-110151 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2019
Število ogledov:1309
Število prenosov:866
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Animation of a realistic object model for augmented reality mobile application
Izvleček:
The goal of this diploma thesis was to create a 3D model of the Ljubljana dragon for inclusion in augmented or mixed reality applications, with the intention of making sightseeing different and more interesting. Overview of augmented reality and mixed reality with emphasis on mobile applications is followed by specifics of models and theoretical approach of modelling and animation. Since Blender was used for modelling and animation, it’s tools, functionalities and basic approach are also described. As the model is intended for inclusion in Unity applications, the options for importing models to Unity are presented as well, including the basics of animation guidelines. Different types of model creation are reviewed from handmade modelling to photometry approach and since the thesis model was created with photometry approach, some adaptations were necessary as well as its animation. Finally, the results of practical work are presented with basic explanation and findings, which lead to conclusions and options for future work.

Ključne besede:Blender, Unity, AR, MR, VR, modeling, animation, rig, armature, dragon of Ljubljana, particles

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj