izpis_h1_title_alt

Krize in novi začetki
ID Knapič, Maša (Avtor), ID Gorenec, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kapus, Sergej (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,74 MB)
MD5: 2D58CE1C0FE77066DDA927692087D1EC

Izvleček
V svojem diplomskem delu se ukvarjam z vprašanjem začetka znotraj umetniškega delovanja. Pri tem me zanimata predvsem nastavka: s čim in kako začeti v umetnosti. Zamejitev obravnavanega pojma se že znotraj filozofije izkaže za skoraj nemogočo saj lahko kmalu zapademo v neskončno samonanašanje. V umetnosti se z vzpostavitvijo ''novega začetka'' ukvarjajo avantgardna gibanja 20. stoletja. Da bi našla svoje izhodišče, se najprej posvetim vprašanju sodobnosti, nato preko pojava monokroma poskušam konkretizirati možnost začetka iz ''nič'' in zaključim z intenzivnostjo, ki jo ustvari umetniško delo, v želji, da bi proizvedlo neko novo misel in posledično nov začetek. S pomočjo teoretskih izhodišč poskušam vpeljati vzporednice s svojo slikarsko prakso. Pri tem se osredotočam predvsem na gesto ponavljanja in izpostavitev procesa kot ključna elementa pri obravnavanju vprašanja začetka v umetnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slikarstvo, začetek, nič, proces, ponavljanje, monokrom, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-110140 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2019
Število ogledov:1792
Število prenosov:450
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Crises and new beginings
Izvleček:
In my bachelors thesis I deal with the issue of beginning within (the) artistic practice. I am particularly interested in the matter of what to express and how to do it in order to begin in art. The matter of the beginning is seen as problematic within philosophy. Avant-garde movements of the 20th century were engaged in establishing a “new beginning”. In order to find my starting point, I first address the issue of contemporariness, then try to explain the beginning from “nothing” with the advent of the monochrome. In the end I take a closer look at the intensity that art can produce to create a new meaning in order to begin. Using theoretical principles I try to draw parallels with my own (artistic) practice. To address the issue of beginning in the arts I refer primarily to the gestures of repetition and process.

Ključne besede:painting, beginning, nothing, process, repetition, monochrome, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj