izpis_h1_title_alt

Zapis in tekstura izbrisa
ID Pirnat, Anastazija (Avtor), ID Gorenec, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Čerče, Ksenija (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,88 MB)
MD5: EC1DD67D26DE183A71A1C898F969C2E2
.pdfPDF - Priloga, prenos (1,81 MB)
MD5: C8CDAAFD0532C4D082242B8240A52AD8

Izvleček
Pisava kot sled procesa zapisa ter izbris kot aditivna subtrakcija v slikarstvu na podlagi lastnih del predstavljata jedro diplomskega dela. Skozi vzpostavljanje odnosa med zapisom in njemu nasprotnim izbrisom preiskujem pomen zapisa, ki izgublja na naraciji in postaja neberljiv. Zaradi dualnosti prepleta vsebine z njeno izgubo prihaja do avtorske alienacije, s tem pa likovno delo sočasno obstaja v prostoru identitete in distance. Kontekstualizacija procesa slikanja kot krožnega procesa vzpostavi sliko kot prostor prepletanja med dvema deloma razcepljenega subjekta. Gradnja slikarske forme na način aditivne subtrakcije prikazuje izbris kot dejanje vzpostavljanja sočasne prisotnosti in odsotnosti, polnosti in praznine, hkrati pa na podlagi Beckettovega principa literature nebesede vzpostavlja obliko umetnosti, ki negira samo sebe. Sled zapisa in sled izbrisa odpirata vprašanja o uporabi konstrukcije in destrukcije v avtorskem delu.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slikarstvo, zapis, pisava, proces, izbris, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-110137 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2019
Število ogledov:1543
Število prenosov:590
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Inscription and Texture of Erasure
Izvleček:
The two main subjects I will be discussing in my thesis are inscription as a trace of the process of writing and erasure as an additive subtraction in painting in regards to my own work. By establishing a relation between writing and its opposite erasure, I examine the meaning or writing that loses its narration and becomes unreadable. The duality of the intertwinement of content and its loss causes the alienation of the author, which in turn causes the artwork to simultaneously exist in the space of identity and distance. Contextualization of the process of painting as a looping process establishes the painting as a space of intertwinement of two parts of a split subject. Construction of the painting form through additive subtraction exhibits erasure as an act of establishing a concurrent presence and absence, fullness and emptiness. Simultaneously, based on Beckett’s principle of Literature of the Unword, it establishes a form of art which negates itself. The trace of writing and the trace of erasure add an overview of the question of construction as well as destruction to my work.

Ključne besede:painting, inscription, writing, process, erasure, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj