izpis_h1_title_alt

Oblikovanje papirne kolekcije za pisarno
ID Kunej, Maša (Avtor), ID Jenko, Radovan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Ražman, Roman (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,44 MB)
MD5: 3AFB76E32B82B419E87E75A44A6E5EB3
.pdfPDF - Priloga, prenos (901,95 KB)
MD5: 8138174A4A6613A46A81D971281D6C24

Izvleček
V diplomskem delu obravnavam oblikovanje celostne grafične podobe blagovne znamke Datum, ki ponuja pisarniški pribor za najstnice. Cilj diplomskega dela je razviti vizualno identiteto znamke in oblikovati njene izdelke. V diplomskem delu najprej opišem pomen blagovne znamke, vizualne identitete in elementov celostne grafične podobe, nato pa se posvetim analizi ciljne skupine in ponudbe na trgu. Oblikovalski del zajema razvoj znaka oziroma logotipa, pomožnih znakov, priložnostnih tiskovin, oblikovanje pisarniškega pribora, zasnovo spletne strani in spletnega programa za personificiran planer. Rezultat dela je oblikovanje celostne grafične podobe blagovne znamke Datum s fizično izvedbo priložnostnih tiskovin in pisarniškega pribora.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:grafično oblikovanje, vizualne komunikacije, pisarniški pribor, planer, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-110134 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2019
Število ogledov:1292
Število prenosov:263
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Office stationary collection
Izvleček:
The thesis focuses on designing a complete brand identity for a personal stationery brand, Datum, for teenagers. The purpose of the thesis is to design a visual identity for the brand, create a line of products, and make a prototype series of the items designed. First, I discuss the purpose of brands and their visual identities and continue analysing the current market. The analytical part of the thesis consists of designing a logotype, secondary symbols, business stationery, line of products, website homepage, and a web program for the brand’s customised planner. The result of my work is a designed brand identity and product prototypes for the Datum brand.

Ključne besede:graphic design, visual communications, stationery set, planner, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj