izpis_h1_title_alt

Recepcija ljudske pravljice Mojca Pokrajculja pri otrocih in odraslih
ID Metličar, Ines (Avtor), ID Virk, Tomislav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (752,14 KB)
MD5: E08FED613D0E70F0E6FE4A5C6366DE48

Izvleček
Diplomsko delo se ukvarja pravljico kot žanrsko vrsto literature, kjer se v osnovi opira na znana raziskovalca pravljice, Vladimirja J. Proppa in Maxa Lüthija. Kasneje se usmeri predvsem na področje ljudske pravljice, kjer opiše njene osnovne značilnosti in razlike s t. i. umetno pravljico. Prvi del naloge je teoretičen in se ukvarja s področjem recepcije pravljic pri otrocih in odraslih, pri čemer se opira na koncepte Metke Kordigel Aberšek, izpostavljene v njenem delu Didaktika mladinske književnosti. To področje razlik v nadaljevanju raziskuje na primeru slovenske ljudske pravljice Mojca Pokrajculja. Sledi predstavitev opravljene empirične raziskave, ki razkriva, kako otroci in odrasli razumejo pravljico, glavne like, njeno sporočilnost in kakšna je razlika med njimi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ljudska pravljica, Mojca Pokrajculja, recepcija, otroci, odrasli
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-109980 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2019
Število ogledov:1574
Število prenosov:210
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The reception of the folk tale Mojca Pokrajculja among children and adults
Izvleček:
This thesis deals with the tale as a genre of literature and it is based on the two renowned tale researchers Vladimir J. Propp in Max Lüthi. Later on, it primarily focuses on the field of the folk tale, describing its basic characteristics and differences in comparison to the fairy tale. The first part of the thesis is theoretical and it deals with the reception of tales among children and adults, leaning on Metka Kordigel Aberšek’s concepts, which were presented in her work Didaktika mladinske književnosti. These differences are explored in continuation, using the Slovenian folk tale Mojca Pokrajculja as an example. What follows is the presentation of empirical research, which reveals how children and adults understand the tale, its main characters, its message and the difference in their interpretations.

Ključne besede:folk tale, Mojca Pokrajculja, reception, children, adults

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj