izpis_h1_title_alt

Predstave predšolskih otrok o plesnih
ID Gartnar, Alenka (Avtor), ID Tomažič, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5908/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kakšne predstave imajo predšolski otroci o plesni. Naš cilj, ki smo si ga zastavili, je bil, da otrokom približamo plesen na kruhu in pozneje še druge pojave plesni, njihove značilnosti in zanimivosti. Poskušali smo ugotoviti, kakšne predstave imajo otroci o plesni, koliko so z njo seznanjeni in kak odnos imajo do nje. Poleg tega je glavni cilj ta, da ugotovimo, kateri način predstavljanja teme in učenja otrok je boljši – praktični ali samo vizualni.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:plesen
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-109961 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12573769 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2019
Število ogledov:1364
Število prenosov:175
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Preschool children concentions about molds
Izvleček:
With our research we wanted to explore, what kind of performances have preschoolers about mold. One of our goals, that we set for ourselves, was to present children a mold on bread and later on other phenomena, their characteristics and other attractions. We tried to figure out what kind of performances have children about mold, how much they are familiar with it and what kind of relationship they have with it. In addition, the main objective of this, is to figure out which way of the presentation of topics and learning of children is better – a practical or merely visual.

Ključne besede:mold

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj