izpis_h1_title_alt

Merjenje uspešnosti oglaševanja na primeru blagovne znamke Cockta : diplomsko delo
ID Šmid, Marija (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/smid2551.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglas, poslovno komuniciranje, uspešnost poslovanja, blagovne znamke, analiza, case study, brezalkoholne pijače, Cockta
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Šmid]
Leto izida:2006
Št. strani:36 str., 9 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10993 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:16852710 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1208
Število prenosov:204
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertisement, business communication, business efficiency, trademarks, analysis, case study, non-alcoholic beverages, Cockta

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj