izpis_h1_title_alt

Upravljanje blagovne znamke v družbi Gorenje, d.d. : diplomsko delo
ID Golja, Valentina (Avtor), ID Damjan, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/golja2545.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, trženje, blagovne znamke, image, strategija, zgodovina
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Golja]
Leto izida:2006
Št. strani:43 str., 4 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10985 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16851430 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1733
Število prenosov:440
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, household appliances, industrial enterprises, marketing, trademarks, image, strategy, history

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj