izpis_h1_title_alt

Strategija trženja delikatesnih specialitet in pripravljenih jedi na primeru Mercator, d.d. : diplomsko delo
ID Stojaković, Sanja (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/stojakovic2543.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, prehrana, trgovinsko podjetje, Mercator, trženje, strategija, trženje, standardi, poslovno komuniciranje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Stojaković]
Leto izida:2006
Št. strani:46 str., 10 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10980 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:16850918 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:778
Število prenosov:165
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, nutrition, commercial enterprise, Mercator, marketing, strategy, marketing, standards, business communication

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj