izpis_h1_title_alt

Načrtovanje in oblikovanje akcijskega kataloga
ID PUCELJ, IRENA (Avtor), ID Zaletelj, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,04 MB)
MD5: C7124F772494777CCBFB40D4C8974963

Izvleček
Čeprav je splet kot elektronski medij že skoraj izrinil tiskane medije, so v oglaševanju še vedno zelo priljubljeni katalogi, letaki, brošure itn. Njihov cilj je isti: približati se kupcu in povečati povpraševanje po artiklu ali storitvi. To je cilj akcijskega kataloga, in ta cilj smo tudi dosegli. Ob veliki količini informacij in elektronskih dokumentov, ki se pojavljajo na spletu, je včasih užitek v roke prijeti tiskovino, ki je odlično oblikovana, tiskana na kakovostnem materialu in harmonično barvno usklajena. Pri oblikovanju akcijskega kataloga se moramo zavedati, da ne gre pri tem le za uporabo programov, ampak da zajema tudi rojstvo ideje in njeno realizacijo na poti do končnega izdelka. V diplomskem delu bo predstavljen akcijski katalog, ki smo ga oblikovali za podjetje Interdent, d. o. o. Podjetje se ukvarja z izdelavo, prodajo in s servisom zobozdravstvenih materialov in opreme. V panogi zobozdravstva je veliko starejše populacije, ki še vedno daje prednost tiskanemu mediju pred elektronskim, zato je tiskana verzija kataloga še vedno smiselna. Zato ne preseneča, da se je med veljavnostjo kataloga prodaja izdelkov, ki smo jih vanj umestili, povečala.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:reklamne tiskovine, oglaševanje, akcijski katalog, oblikovanje, tisk
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-109655 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.09.2019
Število ogledov:711
Število prenosov:148
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Planning and designing an action catalog
Izvleček:
Although the web as an electronic media has already overrun printed media, advertisement in the form of catalogues, flyers, brochures, etc are still very popular. In any case, the goal is the same - to approach the customer and increase the demand for a specific item or service. This is the goal of the sale catalog that we have achieved. With so much information and electronic documents appearing on the internet, it is sometimes enjoyable to grab the printed material that is perfectly designed, printed on quality material and harmonically color-coded. When creating a sale catalog, we must be aware that it is not just about using programs, but it also includes the birth of the idea and its realization on the way to the final product. The thesis will present a sale catalog, which I have designed for Interdent d.o.o. The company is engaged in the manufacture, sale and service of dental materials and equipment. In the dentistry industry, the population in Slovenija is older and still favors the printed media instead of the electronic one, so the printed version of the catalog still makes sense. Therefore, it is not surprising that during the validity of the catalog, the sale of the products listed in the catalog increased.

Ključne besede:printed advertising materials, advertisement, sale catalog, design, print

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj