izpis_h1_title_alt

Razglednice na temo sufražetk v Združenih državah Amerike v obdobju 1905–1920
ID Špan, Viktorija (Avtor), ID Vidrih, Rebeka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (7,50 MB)
MD5: B66D7CDE251A5A61640F7E410AEFC570

Izvleček
Obdobje intenzivnega boja žensk za volilno pravico je v Združenih državah Amerike sovpadalo z razcvetom prodaje razglednic. Glede na to, da prvi namen razglednic s to tematiko ni nujno sufražetska ali proti-sufražetska propaganda, temveč čim večji zaslužek, ponujajo zanimivo izhodišče za raziskovanje javnega mnenja o boju za žensko volilno pravico in o položaju ženske in moškega v družbi, predvsem pa s svojimi upodobitvami ženske in moškega razkrivajo navidezno nezdružljivost volilne pravice kot domene moškega z uveljavljeno definicijo ženske. V zaključni seminarski nalogi obravnavam razglednice z najpogostejšimi sufražetskimi motivi in jih primerjam z argumenti proti-sufražetskih organizacij. Nalogo sem časovno omejila z začetki javne uporabe razglednic (leta 1905) in s koncem sufražetskega gibanja ob pridobitvi ženske volilne pravice v Z.D.A. (leta 1920).

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Razglednice, sufražetke, ženstvenost, možatost, družbena vloga žensk
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-109392 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.09.2019
Število ogledov:1144
Število prenosov:214
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Suffrage-themed postcards in the United States between 1905 and 1920
Izvleček:
The period of the suffrage movement’s intense fight for voting rights in the United States coincided with the golden age of postcards. Given that the primary goal of commercial suffrage-themed postcards wasn’t pro-suffrage or anti-suffrage propaganda, but to sell as many of them as possible, they offer an interesting starting point for exploring public opinion of the suffrage movement and the social roles of men and women. The postcards with their portrayals of men and women show the apparent incompatibility of the voting rights as a masculine concept and the society’s definition of women. In this thesis I analyze postcards with the most common suffrage themes and compare them with anti-suffrage verbal arguments. The postcards I analyze fall between 1905, which is the start of the public usage of postcards, and 1920, the year the suffrage movement in the United States ended.

Ključne besede:Postcards, suffragettes, femininity, masculinity, women's societal role

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj