izpis_h1_title_alt

Konstrukcija blagovne znamke na Instagramu: primer Čas za kavo
ID Pinterič, Klara (Avtor), ID Pušnik, Maruša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,15 MB)
MD5: 35E678513B13EC921F1A0D1B3ABA9665

Izvleček
Namen diplomskega dela je raziskati katere strategije vplivajo na uspešnost blagovne znamke na Instagramu. Instagram je spletno družbeno omrežje, ki je danes eden ključnih oglaševalskih kanalov. Poleg že uveljavljenih blagovnih znamk je na Instagramu prisotnih tudi veliko novih. Ena izmed njih je blagovna znamka Čas za kavo, ki je nastala izključno na družbenem omrežju Instagram. Skozi analizo spletne strani blagovne znamke Čas za kavo in njenega Instagram profila sem na podlagi strategij, o katerih je pisal Brad Cameron, ugotavljala, kateri elementi vplivajo na podobo blagovne znamke na družbenem omrežju Instagram. V okviru raziskovalnih vprašanj sem raziskovala objavljene vsebine na spletni strani in Instagramu, vlogo besedne vsebine in soustvarjanje vsebine sledilcev na Instagramu. Za mojo raziskavo je bilo pomembno razumeti koncept mediatizacije in vlogo družbenih omrežij ter blagovnih znamk v vsakdanjem življenju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:blagovna znamka, družbeno omrežje, strategije oglaševanja, Instagram
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-109323 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:36369501 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.08.2019
Število ogledov:997
Število prenosov:293
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Construction of a brand on Instagram: case study of Čas za kavo
Izvleček:
The purpose of the diploma thesis is to explore what strategies affect brand performance on Instagram. Instagram is a social networking service which is one of the main advertising channels today. In addition to the established brands, there are also many new ones on Instagram. One of them is the brand called Čas za kavo which was created exclusively through Instagram. Through the analysis of the brand's website and its Instagram profile I researched which elements influence the brand image on Instagram based on the strategies of Brad Cameron. As part of my research questions, I explored published content on the website and Instagram, the role of word content and co-creation of content through its followers on Instagram. It was important for my research to understand the concept of mediatization and the role of social networks and brands in everyday life.

Ključne besede:brand, social network, advertising strategies, Instagram

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj