izpis_h1_title_alt

Analiza upravljanja blagovnih skupin in zadovoljstva kupcev čokoladnih rezin proizvajalca Nestlé : diplomsko delo
ID Gavranovič, Diana (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/gavranovic2504.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, case study, Nestle
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Gavranovič]
Leto izida:2006
Št. strani:39 str., 20 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10906 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:16814822 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1177
Število prenosov:284
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, consumer, satisfaction, loyalty, case study, Nestle

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj