izpis_h1_title_alt

Določitev vpliva električnih vozil na distribucijsko omrežje s pomočjo Monte Carlo simulacij
ID Novak, Nejc (Avtor), ID Blažič, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,52 MB)
MD5: CCF34885687533C20D4C055E7A4EB7F8

Izvleček
V magistrski nalogi je opisana simulacija distribucijskega omrežja z Monte Carlo metodo, katero smo uporabili zaradi stohastične narave bremen in nepredvidljivosti polnjenja električnih vozil. Moči bremen za vsak posamezen interval smo predstavili z verjetnostnimi funkcijami. Podobno smo storili tudi za čas začetka polnjenja EV in dolžino polnjenja EV. V vsakem koraku Monte Carlo simulacije smo določili čas začetka in dolžino polnjenja vsakega posameznega EV iz verjetnostnih funkcij. Generirali smo naključno število in določili moči bremen v tistem koraku za vsak posamezen interval. Prebrali smo moč polnjenja EV za posamezen časovni interval ter izvedli izračun pretokov moči. Rezultat simulacije sta bili verjetnostni funkciji napetosti in pretok moči.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:distribucijska omrežja, Monte Carlo simulacija, gostota verjetnosti, polnjenje EV, vpliv polnjenja EV na omrežje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-108772 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.07.2019
Število ogledov:1975
Število prenosov:257
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Determination of the impact of electric vehicles on a distribution network using Monte Carlo simulations
Izvleček:
The Master thesis proposes a simulation of the distribution system with Monte Carlo method. We used this method because of the stochastic nature of loads and unpredictability of EV charging. The power of loads of every time interval was presented with probability functions. EV’s charging start time and charging time was also presented with PDF. In every Monte Carlo step, we determined the charging start time and charging time for every EV from PDF. We created a random number and determined the power of loads in that step for every time interval. We read the power of EV charging and ran the power flow calculation. As a result of the simulation, we got probability functions of voltages at the nodes and power flow across the transformer.

Ključne besede:distribution system, Monte Carlo simulation, probability density function, EV charging, impact of EV charging

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj