izpis_h1_title_alt

Povezovanje pouka jezika in književnosti v prvem letniku gimnazij
ID Rogl, Vesna (Avtor), ID Vogel, Jerica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,96 MB)
MD5: 7DE20EE2DF8360BF8EFB35ED518E68AB

Izvleček
V okviru magistrskega dela so bila zbrana teoretična spoznanja o medpredmetnem oz. medpodročnem povezovanju s poudarkom na povezovanju pouka jezika in književnosti pri predmetu Slovenščina v gimnazijah. Z vidika medpodročnih povezav so bili analizirani učni načrt za predmet Slovenščina v gimnazijah iz leta 2008 ter novejši učbeniki za jezik in književnost v prvem letniku gimnazij. Oblikovana je bila tudi učna priprava za učno enoto z medpodročnim povezovanjem pouka jezika in književnosti za 1. letnik gimnazij, ki je bila eksperimentalno izvedena v razredu. Ob koncu je bil izveden še kratek pisni preizkus znanja, s katerim se je preverjalo, v kolikšni meri so dijaki dosegli cilje medpodročne povezave.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medpredmetno povezovanje, jezikovni pouk, pouk književnosti, gimnazija, učni načrt, učbeniki, učna enota z medpodročno povezavo
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-108714 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.07.2019
Število ogledov:1249
Število prenosov:270
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Interconnecting Language Classes and Literature Lessons in the First Grade of Secondary School
Izvleček:
This thesis presents theoretical knowledge of interdisciplinary learning, with the emphasis on interconnecting language and literature lessons in Slovene courses in secondary schools. The current syllabus of Slovene courses in secondary schools, released in 2008, and the most recently published Slovene language and literature textbooks have been analysed in terms of interdisciplinary learning content. A lesson plan for an interdisciplinary approach to teach language and literature in the first grade of secondary school has been prepared, and carried out in a classroom. At the end of the lesson, students took a short written test of the knowledge, which aimed to evaluate the extent to which the student achieved the objectives of the interdisciplinary lesson.

Ključne besede:interdisciplinary learning, language lessons, literature lessons, secondary school, syllabus, textbooks, interdisciplinary lesson

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj