izpis_h1_title_alt

Zasnova in implementacija spletnih dejavnikov za uspešno e-trgovanje
ID Krvina, Jernej (Avtor), ID Berce, Jaroslav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (8,14 MB)
MD5: 8A56C4A678321B6138D87CEF34260BF4

Izvleček
Kupovanje produktov in storitev prek interneta daje potrošnikom možnost, da najdejo in pregledajo širok izbor različnih produktov in storitev ter poiščejo posebne ponudbe z najboljšimi karakteristikami na internetu. Zato je namen diplomskega dela raziskati vedenje potrošnikov pri nakupovanju produktov in storitev prek interneta s proučevanjem dejavnikov, ki lahko vplivajo na potrošnikov odnos, namen in dejansko vedenje. Najpomembnejši spletni dejavniki so kategorizirani v dve glavni kategoriji: tehnološko usmerjene dejavnike in potrošniško usmerjene dejavnike. E-trgovine sem analiziral kot prodajne kanale, kot tehniko zbiranja podatkov pa sem uporabil strukturirano metodo opazovanja, ki spada pod kvalitativno paradigmo raziskovanja, pri čemer je opazovalec pri opazovanju in zapisovanju svojih opažanj vezan na vnaprej določene kategorije. Rezultati diplomskega dela bodo pripeljali do boljšega razumevanja najpomembnejših dejavnikov e-trgovanja, ki vplivajo na nakupne odločitve potrošnikov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:internet, e-trgovanje, e-nakupovanje, tehnološko usmerjeni dejavniki, potrošniško usmerjeni dejavniki
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-108684 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:36295005 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.07.2019
Število ogledov:849
Število prenosov:121
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Designing and implementing web factors for a successful E-commerce
Izvleček:
Buying products and services over the Internet gives consumers the ability to find and review a wide variety of different products and services and to find special offers with the best features on the Internet. Therefore, the purpose of the diploma paper is to investigate consumer behavior when purchasing products and services over the Internet by examining the factors that can affect the consumer's attitude, purposes and actual behavior. The most important web factors are categorized into two main categories: (1) technology-driven factors and (2) consumer-driven factors. I have analyzed E-shops as sales channels, and as a data collection method, I have used a structured observation method, which belongs under the qualitative research paradigm, where the observer is bound to predetermined categories when observing and recording his observations. The results of the diploma paper will lead to a better understanding of the most important factors of E-commerce, that affect the buying decisions of consumers.

Ključne besede:Internet, E-commerce, E-shopping, technology-driven factors, consumer-driven factors

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj