izpis_h1_title_alt

Zgodnje učenje tujih jezikov (angleščine, nemščine, francoščine in italijanščine) z vidika analize opazovanja pouka in portfoliev učiteljev
ID Jazbec, Saša (Avtor), ID Dagarin Fojkar, Mateja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.zrss.si/pdf/vecjezicnost.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Zgodnje učenje tujih jezikov (angleščine, nemščine, francoščine in italijanščine) z vidika analize opazovanja pouka in portfoliev učiteljev

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, zgodnje učenje, opazovanje pouka, portfolio, kvantitativni podatki, kvalitativni podatki, analize
Vrsta gradiva:Drugo
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2010
Št. strani:Str. 31-56
PID:20.500.12556/RUL-108677 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.2:80
COBISS.SI-ID:17771272 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.07.2019
Število ogledov:1240
Število prenosov:126
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Pot v večjezičnost - zgodnje učenje tujih jezikov v 1. VIO osnovne šole
Uredniki:Alja Lipavic Oštir, Saša Jazbec
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Zavod RS za šolstvo
Leto izida:2010
ISBN:978-961-234-946-2
COBISS.SI-ID:65040129 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Ključne besede:education, early learning, portfolio, quantitative data, qualitative data

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj