izpis_h1_title_alt

Videoigre kot družbena praksa in problem nasilja znotraj njih
ID Roglič, Aljaž (Avtor), ID Krašovec, Primož (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (807,89 KB)
MD5: 33112252C4C0E123B284A8EF05A0117F

Izvleček
Družbeni problem nasilja je pereča tema številnih javnih razprav že vrsto let. Problematičnost prikazovanja nasilja in nasilnih vsebin v množičnih medijih se je skozi zgodovino oblikovala najprej na televiziji, kasneje pa je preko tehnološkega razvoja prišla do videoiger in internetnega medija. V svoji diplomski nalogi sem raziskal, kakšen pomen ima teorija same igre skozi različna zgodovinska obdobja ter pomen videoiger kot danes svetovno razširjenega medija. V svoje delo sem vključil številne raziskave na področju nasilja in videoiger ter poskušal predstaviti tudi javnosti manj znane lastnosti igranja videoiger.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nasilje, videoigre, množični mediji, zgodovina videoiger, agresivno vedenje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-108360 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.06.2019
Število ogledov:788
Število prenosov:177
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Videogames as a social practice and the problem of violence within them
Izvleček:
The social problem of violence is an urgent topic of many public debates for many years. The problem of displaying violent content in the mass media has been shaped through history in television first. Later, due to technological advancements, it has expanded towards video games and the internet. In my thesis I researched the significance of game theory throughout different historical periods and significance of video games as worldwide media today. In my work I present a number of studies focusing on violence and video games and expose lesser-known features of video games.

Ključne besede:violence, video games, mass media, video game history, aggressive behaviour

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj