izpis_h1_title_alt

5 R ali pet korakov v eni učni uri
ID Krnel, Dušan (Avtor), ID Torkar, Gregor (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5789/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Že dolgo učitelji vedo, da morajo učno uro nekako začeti: “Danes se bomo učili o …”. Nato sledijo razlage: to se zgodi zato, ker …, opisovanja in pripovedovanja ali različne dejavnosti. Na koncu pa sledi zaključek z utrjevanjem in preverjanjem: “Kaj smo se danes naučili”? Z razvojem pedagoških ved so učni koraki ali učne sekvence postale vse bolj premišljene in učne ure vse bolj strukturirane.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učna ura
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2019
Št. strani:13-13
Številčenje:23
PID:20.500.12556/RUL-108228 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1318-9670
COBISS.SI-ID:12478281 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.06.2019
Število ogledov:1148
Število prenosov:215
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj