izpis_h1_title_alt

Duhovnost pri pouku angleškega jezika: Spodbujanje afektivnega učenja
ID Fabe, Nina (Avtor), ID Skela, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,42 MB)
MD5: AB66D9DBD0977D12FA11BABA4EFF0E56

Izvleček
Današnje institucionalizirano izobraževanje se osredotoča predvsem na intelektualna prizadevanja in znanstveno razmišljanje. Šolstvu primanjkuje celostna filozofija izobraževanja, ki bi poleg razvijanja učenčevih umskih zmožnosti, poudarjala tudi duhovno rast. Pričujoča disertacija pojasnjuje, kaj je duhovnost, in podaja temeljne razloge za nujnost povezovanja izobraževanja z duhovno razsežnostjo na ne-verski način. Poleg tega so v disertaciji obravnavane holistične vzgojne paradigme in njihove koristi za izobraževanje. S sklicevanjem na številne strokovnjake, ki so se ukvarjali z vprašanji duhovnosti in izobraževanja, ugotavljamo, da je reorganizacija izobraževalnih ustanov ključnega pomena za napredek človeštva. Temu sledi prikaz razširjene vloge socialno čustvenega učenja, ki se lahko uresničuje pri učenju in poučevanju tujega jezika. Opisane so preproste, praktične aktivnosti, ki skozi poučevanje angleškega jezika spodbujajo razvoj čustvenih zmožnosti pri učencih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:duhovnost, izobraževanje, celostno izobraževanje, afektivni učni pristopi, socialno in čustveno učenje, učenje/poučevanje tujega jezika
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-108191 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.06.2019
Število ogledov:1264
Število prenosov:256
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sprituality in the English Language Classroom: Encouraging Affective Learning
Izvleček:
The present-day institutionalized education focuses predominately on intellectual endeavours and scientific reasoning. There lacks a wholesome philosophy or purpose of education that would enable students to not only develop their mental capacities but also spiritual. The present dissertation explains what spirituality is and provides the underlying reasons for the necessity of infusing education with the spiritual dimension in a non-denominational way. Moreover, the dissertation addresses holistic educational paradigms and their benefit for education. By referring to an ample number of scholars, who dealt with the issues of spirituality and education, it finally concludes with the importance of the reorganization of educational institutions for the progression of humanity. After that, it is shown how this expanded mandate of socio-emotional education can be fulfilled in foreign and second language learning by providing simple, practical activities that through ELT encourage the development of the affective faculties in students.

Ključne besede:spirituality, education, holistic education, affective teaching approaches, socio-emotional learning, foreign and second language learning/teaching

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj