izpis_h1_title_alt

Analiza spletne prodajalne ZKP RTV Slovenija
ID Zajc, Nastja (Avtor), ID Pisanski, Jan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,32 MB)
MD5: 2A7C8566640D5ADB2D987CBAAA04902F

Izvleček
Ključna naloga vsake spletne trgovine je zadovoljiti potrebe uporabnikov ter poskrbeti, da bo njihova uporabniška izkušnja čimbolj prijetna in pozitivna. Za doseganje uspešnosti in pozitivne uporabniške izkušnje pa je potrebno skrbno načrtovanje vsakega koraka, ki ga opravi uporabnik trgovine - od vstopa v trgovino do zaključka nakupa. V magistrski nalogi smo opravili ekspertno študijo, kjer smo primerjali spletne trgovine ZKP RTV Slovenija, Big Bang in Hartman. Ugotovili smo, da je v spletni trgovini Big Bang največ prisotnih kriterijev, ZKP RTV Slovenija pa se je izkazala za trgovino, kjer kriteriji največkrat niso prisotni. Poleg ekspertne študije pa smo izvedli tudi spletno anketo, s katero smo pridobili mnenja kupcev v trgovini ZKP RTV Slovenija, ki so svojo uporabniško izkušnjo delili takoj po opravljenem nakupu. Izkazalo se je, da si uporabniki najbolj želijo sprememb glede možnosti plačila po povzetju, ustreznejšega opisa izdelkov, komentiranja in ocenjevanje le-teh ter prisotnosti spletne trgovine na socialnih omrežjih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletne trgovine, spletni nakup, primerjava spletnih trgovin, ekspertna študija, analiza spletne trgovine, uporabniška izkušnja, ZKP RTV SLO, bolonjske magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Zajc]
Leto izida:2018
Št. strani:75 f.
PID:20.500.12556/RUL-107660 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5:339-047.44(043.2)
COBISS.SI-ID:67905634 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.05.2019
Število ogledov:1696
Število prenosov:296
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The main task of any online store is to fulfil the needs of their users and make sure that their user experience is as good and as positive as possible. To be successful and offer a positive user experience, every user's step has to be carefully planned, from their entrance into the store to the completion of the purchase. In this master's thesis, we carried out an expert study with which we compared online stores ZKP RTV Slovenija, Big Bang and Hartman. We discovered that Big Bang store included the most criteria, whereas ZKP RTV Slovenija most often did not cover any criteria. Besides the expert study, we also prepared an online survey with which we gathered opinions of users that discussed their user experience after completing an order. It turned out that most users wish for the option to pay cash on delivery, more adequate descriptions of products, options for comments and assessment, and the store's presence on social media.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj