izpis_h1_title_alt

Predstavitev novih medijev pri trženju v farmacevtski panogi : primer zgoščenke podjetja Pliva
ID Balantič, Tina (Avtor), ID Lisjak, Monika (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/balantic2452.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:farmacevtska industrija, trženje, poslovno komuniciranje, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, trendi, raziskave, analiza, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Balantič]
Leto izida:2006
Št. strani:46 str., 24 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10732 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16738022 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1474
Število prenosov:275
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:pharmaceutical industry, marketing, business communication, information technology, Internet, electronic marketing, trends, research, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj