izpis_h1_title_alt

The development of integrated digital marketing strategy and identification of key touchpoints : the case of the brand Subrina
ID Habot, Maruša (Avtor), ID Mušič, Nika (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/music3302-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, marketing strategy, purchasing, decision making, brands, electronic marketing
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Habot
Leto izida:2018
Št. strani:IV, 90, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-107299 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24995046 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:1177
Število prenosov:184
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Razvoj integrirane trženjske digitalne strategije in identifikacija ključnih porabnikovih točk stika na primeru blagovne znamke Subrina
Ključne besede:trženje, strategija trženja, vedenje potrošnika, nakup, odločanje, blagovne znamke, elektronsko trženje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj