izpis_h1_title_alt

Analiza blagovne znamke Pomežik soncu : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Latin, Nika (Avtor), ID Culiberg, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/latin950.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, neprofitne organizacije, trženje, blagovne znamke, Pomežik soncu, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Latin]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 25, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-107294 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24990694 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:1147
Število prenosov:98
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Pomežik soncu brand analysis
Ključne besede:Slovenia, non-profit organizations, marketing, brands, Pomežik soncu, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj