izpis_h1_title_alt

Strategija digitalnega marketinga pri vstopu na tuji trg : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Galić Četnik, Dragana (Avtor), ID Kotnik, Patricia (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/galic_cetnik931.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, strategija trženja, družbena omrežja, trg, zunanja trgovina, pospeševanje, oglaševanje
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Galić Četnik]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 28, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-107269 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24969446 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:1095
Število prenosov:84
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital marketing strategy for entering foreign markets
Ključne besede:marketing, electronic marketing, marketing strategy, social networks, market, foreign trade, promotion, advertising

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj