Podrobno

Vključevanje znanih osebnosti v oglaševanje na družbenih omrežjih : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Ravbar, Eva (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/ravbar944.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, osebnost, blagovne znamke, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Ravbar]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 26, 30 str.
PID:20.500.12556/RUL-107262 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:24966374 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:2042
Število prenosov:146
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RAVBAR, Eva, 2018, Vključevanje znanih osebnosti v oglaševanje na družbenih omrežjih : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : E. Ravbar. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/ravbar944.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Inclusion of celebrities into advertising on social media
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, personality, brands, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Umeščanje izdelkov v družbene medije
  2. Vpletenost porabnikov v blagovne znamke na družbenih omrežjih
  3. Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk
  4. Uspešnost oglaševanja na družbenih omrežjih
  5. Ustvarjanje prepoznavnosti blagovne znamke vplivnežev s pomočjo družbenih omrežij
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporaba družbenih omrežij za širjenje prepoznavnosti mladih podjetnikov
  2. Trženje na družbenih omrežjih

Nazaj