izpis_h1_title_alt

Nakupno obnašanje milenijcev : primer potrošnje vina v Sloveniji
ID Vindišman, Jana (Avtor), ID Mihelič, Katarina Katja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vindisman3220-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:potrošništvo, potrošnik, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, modeli, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Vindišman]
Leto izida:2018
Št. strani:III, 70, 17 str.
PID:20.500.12556/RUL-107185 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24820710 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:1267
Število prenosov:96
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer behaviour of millenials: the case of wine consumption in Slovenia
Ključne besede:consumerism, consumer, consumer behaviour, consumer psychology, purchasing, decision making, models, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj