izpis_h1_title_alt

Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetja na zaupanje porabnika : magistrsko delo
ID Ocepek, Tina (Avtor), ID Peterlin, Judita (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Marinšek, Denis (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ocepek3217-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:družbena odgovornost, podjetje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, potrošnik, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Ocepek]
Leto izida:2018
Št. strani:III, 60, 15 str.
PID:20.500.12556/RUL-107157 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24790758 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:1389
Število prenosov:156
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of perceived social responsibility on consumer trust
Ključne besede:social responsibility, enterprises, business communication, brands, consumer, consumer behaviour, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj