izpis_h1_title_alt

Uspešnost oglaševanja na družbenih omrežjih : magistrsko delo
ID Bravničar, Lina (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bravnicar3177-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, Facebook, oglaševanje, uspeh, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Bravničar]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 56, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-107146 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:24780518 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:2273
Število prenosov:188
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The effectiveness of advertising on social networks
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, Facebook, advertising, success, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj