izpis_h1_title_alt

Vloga oglaševanja v procesu nakupa storitve mobilne telefonije : primer podjetja Telemach d.o.o.
ID Njenjić, Nataša (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/njenjic802.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, storitve, oglas, oglaševanje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, case study, mobilna telefonija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Njenjić]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 27, 19 str.
PID:20.500.12556/RUL-106947 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24454630 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.04.2019
Število ogledov:1090
Število prenosov:100
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of advertising in the process of purchasing mobile phone services: The case of Telemach d.o.o. company
Ključne besede:marketing, services, advertisement, advertising, consumer behaviour, purchasing, decision making, case study, mobile telephony, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj