izpis_h1_title_alt

Uvedba blagovne znamke Laško Special na trg : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Ambrož, Miha (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/ambroz391.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, pivovarstvo, industrijsko podjetje, Pivovarna Laško, novi proizvodi, trženje, trg, strategija trženja, poslovno komuniciranje, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M Ambrož]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 24 str.
PID:20.500.12556/RUL-106938 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.139
COBISS.SI-ID:23980774 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.04.2019
Število ogledov:943
Število prenosov:109
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Launch of brand Laško Special into market
Ključne besede:Slovenia, brewery, industrial enterprises, Pivovarna Laško, new products, marketing, market, marketing strategy, business communication, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj