izpis_h1_title_alt

Identification of gifted students with underprivileged background by doing experiments
ID Čepič, Mojca (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5637/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
A new approach for identification of the gifted coming from underprivileged background having weaker reading, writing, math and artistic skills. An example of the activity on screen colours incorporated into the regular classroom setting that provides hints on abilities of such students as well as the others. The methodology for developing such units is briefly discussed.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:fizika
Vrsta gradiva:Drugo
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2019
Št. strani:6-12
PID:20.500.12556/RUL-106905 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12348233 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2019
Število ogledov:609
Število prenosov:73
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:physics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj