Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Masovno pošiljanje marketinških sporočil s sistemom CRM
ID
PETROVIĆ, DANIJEL
(
Avtor
),
ID
Jaklič, Aleš
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,20 MB)
MD5: B9D1FCC04AF68A0215593C4B1A32D061
Galerija slik
Izvleček
Cilj te rešitve je masovno pošiljanje marketinškega materiala. Material se pošilja prek CRM-ja z uporabo raznih kanalov. Sistem CRM je tukaj uporabljen zato, ker hrani podatke o strankah in vsi podatki o kampanji bodo shranjeni v sistemu CRM. Implementiral sem rešitev za kanala e-pošta in SMS. Pomembni del te rešitve je uredba GDPR. Ker v moji rešitvi uporabljam osebne podatke o kontaktih v sistemu CRM, sem moral narediti rešitev skladno s temu zakonu. To pomeni, da osebni podatki o kontaktih niso direktno dostopni ali vidni. Poleg tega, je zelo pomembni del pridobivanje soglasij za pošiljanje marketinških sporočil na naslove kontaktov. Pridobivanje soglasij je že urejeno v sistemu CRM, tako da se ne da pošiljati sporočila na kontakte, ki to ne dovolijo. Preko moje rešitve se pa pridobivajo odjave od pošiljanja, ki se potem shranijo v sistem CRM.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
marketing
,
e-pošta
,
SMS
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-106836
Datum objave v RUL:
19.03.2019
Število ogledov:
1069
Število prenosov:
200
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PETROVIĆ, DANIJEL, 2019,
Masovno pošiljanje marketinških sporočil s sistemom CRM
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=106836
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Massive sending of marketing messages with a CRM system
Izvleček:
Goal of this solution is sending marketing material to a large number of contacts. The material is being sent trough CRM system using various channels. CRM system is being used here because all the customer data and all the marketing campaign data is stored in the CRM. I implemented the solution for two channels, email and SMS. The important part of my solution is the GDPR regulation. In my solution I am using personal data of the contacts that are in the CRM system, therefore I had to make my solution compliant to that law. That means, that personal data of the contacts isn't directly accessible or available to see. Other than that, a very important part of the solution is managing the contacts agreements for sending the marketing messages to the contacts addresses. The agreements management is already implemented in the CRM system, so it is impossible to send messages to the customers that do not allow it. Unsubscribing from sending the marketing material is part of my solution, which is then stored in the CRM system.
Ključne besede:
marketing
,
email
,
SMS
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Odnos porabnikov do personaliziranih sporočil v slovenskih marketinških praksah
Trženje po e-pošti v novoustanovljenih podjetjih: empirični preizkus učinka vzajemnosti
Vpliv lojalnosti strank in relevantnosti vsebine na učinkovitost personaliziranih e-sporočil
Vljudnostne strategije v pisni korespondenci (e-pošta in sms sporočila): Kontrastivna analiza angleščine in srbščine/črnogorščine
Razlike in podobnosti v jezikovnih izbirah v SMS-sporočilih moških in žensk
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Pošiljanje sporočil iz poslovnih procesov na mobilni telefon
Migriranje e-pošte v Office 365
Pošiljanje in prejemanje e-računov gospodarskih družb po 01. 01. 2015
Aplikacija za varno sporočanje na platformi iOS
Vpliv oglasnih sporočil na ciljno skupino starostnikov
Nazaj