Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Branje strokovnih revij in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka na področju poučevanja naravoslovja
ID
Golobič Štucin, Tjaša
(
Avtor
),
ID
Skribe Dimec, Darja
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/5621/
Galerija slik
Izvleček
V članku so predstavljeni rezultati raziskave, ki smo jo v šolskem letu 2017/18 izvedli med učitelji razrednega pouka na slovenskih osnovnih šolah. Z raziskavo smo ugotavljali, kako pogosto učitelji za namen svojega profesionalnega razvoja berejo strokovne revije, katere revije berejo in kje pri njihovem pedagoškem delu jim prebrano najbolj koristi. Podan je tudi seznam vseh strokovnih revij, ki so učiteljem razrednega pouka v Sloveniji na voljo in jim lahko koristijo pri njihovem strokovnem spopolnjevanju.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
osnovna šola
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.04 - Strokovni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2019
Št. strani:
4-6
Številčenje:
23
PID:
20.500.12556/RUL-106561
ISSN:
1318-9670
COBISS.SI-ID:
12329289
Datum objave v RUL:
27.03.2019
Število ogledov:
7705
Število prenosov:
200
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
science education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj