izpis_h1_title_alt

Izdelava realističnih prostorov za vizualizacijo v navidezni resničnosti
ID PAJNIČ, ROK (Avtor), ID Marolt, Matija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Bohak, Ciril (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (27,17 MB)
MD5: 116A235A7674B64EF61ED5E92D6A3374

Izvleček
Razvoj računalniške grafike je vseskozi spremljala želja po realističnih vizualizacijah. V zadnjih letih že dosegamo rezultate, ki jih težko ločimo od resničnega. Nenehno pa iščemo tudi nove načine, kako te izkušnje realističnih vizualizacij približati uporabnikom. Navidezna resničnost je primer tehnologije, ki skuša uporabnika potopiti v virtualni svet. Namen diplomskega dela je bil zgraditi realističen prostor, v katerega uporabnik lahko vstopi s pomočjo sistema za navidezno resničnost. Kot prostor smo vzeli nam znano okolje, Fakulteto za računalništvo in informatiko. Delo smo začeli z modeliranjem objekta v programu Maya, nato pa smo ga prenesli v pogon Unreal Engine, kjer smo implementirali vso logiko programa. Ciljni sistem za navidezno resničnost je bil HTC Vive. Uporabnik ima na razpolago možnosti risanja po površinah in v 3D prostoru ter postavitve in upravljanja s predmeti v prostoru. Poleg implementacije omenjenih funkcij delo opisuje uporabljene tehnologije in orodja, potek dela in kaj vse moramo upoštevati pri razvoju tovrstne izkušnje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:navidezna resničnost, VR, Unreal Engine, vizualizacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-106115 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.01.2019
Število ogledov:917
Število prenosov:247
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creation of realistic spaces for visualization in virtual reality
Izvleček:
The development of computer graphics has always been coupled with the desire to create realistic visualizations. In recent years, we have already been achieving results that are hard to distinguish from reality. However, we are constantly searching for ways to immerse the user even further. Virtual reality is an example of such technology. The purpose of this thesis was to create a realistic environment that a user can experience with a virtual reality system. We took a familiar setting for our scene, the Faculty of Computer and Information Science in Ljubljana. We began by modeling in Maya, and from there transferred the environment into Unreal Engine, where the implementation of the logic took place. Our target virtual reality system was HTC Vive. The user has the options of painting on surfaces and in 3D space, as well as arranging and interacting with objects in the scene. In addition to the implementations of the said functions, the thesis describes the tools, technologies and workflow, along with the main guidelines to be followed when developing these types of experiences.

Ključne besede:virtual reality, VR, Unreal Engine, visualization

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj