izpis_h1_title_alt

Vpliv oglaševanja na proces nakupnega odločanja : diplomsko delo
ID Kos, Domen (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kos2413.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglas, potrošnik, informacije, nakup, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Kos]
Leto izida:2006
Št. strani:38 str., 14 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10610 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16674022 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1394
Število prenosov:286
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertisement, consumer, information, purchasing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj