izpis_h1_title_alt

Obravnava motiva slovenske kulturne dediščine v slikanicah v predšolskem obdobju
ID Kalan, Urška (Avtor), ID Blažić, Milena Mileva (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/5572/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Diplomsko delo Obravnava motiva slovenske kulturne dediščine v slikanicah v predšolskem obdobju je bilo napisano v letu 2018, ki ga je Evropski parlament razglasil za evropsko leto kulturne dediščine. Glavni tematiki diplomskega dela sta kulturna dediščina in pravljice v slikaniški knjižni obliki (v nadaljevanju v slikanicah). V teoretičnem delu smo predstavili kulturno dediščino Slovenije in Evrope ter opredelili pojem identiteta naroda. V nadaljevanju smo se osredotočili na projekte, ki ozaveščajo o pomenu kulturne dediščine. Zatem smo se usmerili k tematiki kakovostne slikanice. V teoretičnem delu smo predstavili pomen slikanice, razvoj slovenske slikanice in kriterij, po katerem smo izbrali obravnavane slikanice. Sledi empirični del, v katerem smo predstavili dejavnosti, s pomočjo katerih so otroci spoznavali kulturno dediščino. Opisali smo, kako so otroci obravnavali izbrane slikanice. Predstavili smo motive kulturne dediščine iz treh slikanic: Hiška, majhna kot miška, Julia Donaldson, 2011; Kekec in Pehta, Josip Vandot (priredil Andrej Rozman Roza), 2000; in Maček Muri, Kajetan Kovič, 1975. Z raziskavo smo dokazali, da je slikanica ustrezen način, da otrokom na nevsiljiv način predstavimo motive kulturne dediščine.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:evropsko leto kulturne dediščine
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-106076 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:12296009 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2019
Število ogledov:1226
Število prenosov:188
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Examining the motif of the Slovenian cultural heritage in the selected picture books in the pre-school period
Izvleček:
The following thesis Examining the Motif of the Slovenian Cultural Heritage in the Selected Picture Books in the Pre-School Period was written in 2018 – in The European Year of Cultural Heritage proposed by the European Parliament. The main subject of this thesis is cultural heritage and fairytales in picture books. The theory presents Slovenian and European cultural heritage and defines the term national identity. Further on, the thesis focuses on projects which raise awareness about the importance of cultural heritage. Later, it deals with the themes of a good-quality picture book. The theory presents the importance of picture books, the development of Slovenian picture books and the criteria which were used to select the relevant picture books in the playroom. The empirical part presents activities that helped the children to get acquainted with cultural heritage. It describes how children learnt about the selected picture books. Cultural heritage motifs from three picture books are presented: A Squash and a Squeeze, Julia Donaldson, 2011; Kekec and Pehta, Josip Vandot (adapted by Andrej Rozman Roza), 2000; and Maček Muri, Kajetan Kovič, 1975. The research has proven that picture books are a good way to present cultural heritage motifs to children in an appropriate way.

Ključne besede:The European Year of Cultural Heritage

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj