Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Promocijska videoprodukcija domačije Repovž
ID
Možina, Maruša
(
Avtor
),
ID
Starešinič, Marica
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Učakar, Andrej
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(785,20 KB)
MD5: 68DD6B9F1CEF6033C03E09B56139C43D
Galerija slik
Izvleček
Namen diplomskega dela je izdelava promocijskega videa z namenom oglaševanja storitev, ki jih ponuja podjetje Repovž. V teoretičnem delu sta analizirana video in njegova zgodovina v sklopu razvoja tehnologije. Podrobneje so opisani tudi orodje trženjskega komuniciranja, proces oglaševanja in posamezne stopnje, ki jih morajo podjetja upoštevati za napredek. V nadaljevanju sta predstavljeni tudi trenutno najmočnejši družbeni omrežji YouTube in Facebook. V eksperimentalnem delu so podrobneje opisane faze izdelave promocijskega videa za podjetje. Predstavljena je predprodukcija, ki vsebuje načrtovanje osnovne ideje s pomočjo snemalne knjige. Sledijo snemanje in opis uporabljene opreme ter video montaža končnega izdelka. V zadnjem delu so opisani tudi analiza in sklepi končnega izdelka za podjetje, in sicer s pomočjo statističnih podatkov na družbenem omrežju Facebook.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
video
,
oglaševanje
,
družbena omrežja
,
video produkcija
,
video montaža.
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-105805
Datum objave v RUL:
18.12.2018
Število ogledov:
1879
Število prenosov:
513
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MOŽINA, Maruša, 2018,
Promocijska videoprodukcija domačije Repovž
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 29 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=105805
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Promotional video production of homestead Repovž
Izvleček:
The aim of the thesis is to produce a promotional video product in order to advertise the services offered by the homestead Repovž. In the theoretical part of the thesis, a video is analyzed in its history as part of the development of technology. The marketing communication tool is also described in more detail - the advertising process and the individual levels that companies must take into account for progress. The following are also the current strongest social networking sites YouTube and Facebook. In the experimental part of the thesis, the phases of the process of producing a promotional video for the company are described in more detail. Pre-production is presented, which contains forging basic ideas using a storyboard. The process of recording the equipment used and video editing of the finished product is followed. The final part also describes the analysis of the company's final product conclusions, using statistical data on the Facebook social network.
Ključne besede:
Video
,
Advertising
,
Social Networks
,
Video Production
,
Video Editing
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Socratic lectures
Socratic Lectures
Sokratska predavanja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Cepljenje v ginekologiji
4. slovenski kongres paliativne oskrbe
Zdravljenje z imunoterapijo in radioterapijo pri bolnikih z rakom
Strokovno srečanje Združenja za radioterapijo in onkologijo
3. šola o sarkomih
Nazaj