izpis_h1_title_alt

Promocijska videoprodukcija domačije Repovž
ID Možina, Maruša (Avtor), ID Starešinič, Marica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Učakar, Andrej (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (785,20 KB)
MD5: 68DD6B9F1CEF6033C03E09B56139C43D

Izvleček
Namen diplomskega dela je izdelava promocijskega videa z namenom oglaševanja storitev, ki jih ponuja podjetje Repovž. V teoretičnem delu sta analizirana video in njegova zgodovina v sklopu razvoja tehnologije. Podrobneje so opisani tudi orodje trženjskega komuniciranja, proces oglaševanja in posamezne stopnje, ki jih morajo podjetja upoštevati za napredek. V nadaljevanju sta predstavljeni tudi trenutno najmočnejši družbeni omrežji YouTube in Facebook. V eksperimentalnem delu so podrobneje opisane faze izdelave promocijskega videa za podjetje. Predstavljena je predprodukcija, ki vsebuje načrtovanje osnovne ideje s pomočjo snemalne knjige. Sledijo snemanje in opis uporabljene opreme ter video montaža končnega izdelka. V zadnjem delu so opisani tudi analiza in sklepi končnega izdelka za podjetje, in sicer s pomočjo statističnih podatkov na družbenem omrežju Facebook.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:video, oglaševanje, družbena omrežja, video produkcija, video montaža.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-105805 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.12.2018
Število ogledov:1121
Število prenosov:444
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Promotional video production of homestead Repovž
Izvleček:
The aim of the thesis is to produce a promotional video product in order to advertise the services offered by the homestead Repovž. In the theoretical part of the thesis, a video is analyzed in its history as part of the development of technology. The marketing communication tool is also described in more detail - the advertising process and the individual levels that companies must take into account for progress. The following are also the current strongest social networking sites YouTube and Facebook. In the experimental part of the thesis, the phases of the process of producing a promotional video for the company are described in more detail. Pre-production is presented, which contains forging basic ideas using a storyboard. The process of recording the equipment used and video editing of the finished product is followed. The final part also describes the analysis of the company's final product conclusions, using statistical data on the Facebook social network.

Ključne besede:Video, Advertising, Social Networks, Video Production, Video Editing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj