izpis_h1_title_alt

Uvajanje digitalnih tehnologij in spoznavanje računalniške pismenosti pri osnovnošolskih otrocih v Sloveniji
ID Železnik, Robert (Avtor), ID Lobe, Bojana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,60 MB)
MD5: 8F035FBFB2321537043DA4549499FF34

Izvleček
Magistrsko delo proučuje stanje na področju digitalnih tehnologij v slovenskih osnovnih šolah ter digitalno pismenost osnovnošolskih otrok. Ugotovitve magistrskega dela kažejo, da je bolj smiselno kot govoriti o posameznih vrstah pismenosti (računalniška, medijska, informacijska) uporabljati izraz digitalna kompetenca. Digitalna doba je nekoč znano ločnico združila v celovitejši in primernejši izraz. Hkrati je bilo ugotovljeno, da je stanje s tehnološkega vidika, opremljenost šol z IKT opremo, dobro, vendar to ni zagotovilo za dvig digitalne kompetence pri učečih. Ugotovljeno je bilo tudi, da čas, v katerem živimo, zahteva nujne spremembe osnovnošolskih ter dodelavo obstoječih študijskih programov, katerih končni produkt je učitelj. Eni izmed rezultatov magistrskega dela so tudi predlogi za izboljšave stanja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:osnovna šola, digitalna pismenost, računalniška pismenost, digitalne tehnologije, digitalna kompetenca
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-105740 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:35990109 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.12.2018
Število ogledov:1373
Število prenosov:341
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Introduction of Digital Technologies and Learning about Computer Literacy in Primary School in Slovenia
Izvleček:
This master's thesis examines the situation in the field of digital technologies in Slovenian primary schools and the digital literacy of children in primary schools. The findings of the thesis show that it is more sensible to use the term digital competence than to refer to different types of digital literacies (i.e. computer literacy, media literacy or information literacy). Digital competence combines all the literacies one must master to be sufficiently competent in the digital era. From a technological point of view, it has been established that schools are well equipped with ICT technology; however, that does not guarantee the raising of digital competence among pupils. The thesis has also found that the present times call for urgent changes in primary school programmes and in study programmes, since the latter present the basis for educating teachers. Consequently, the master's thesis gives suggestions for improvement of the current situation.

Ključne besede:primary school, digital literacy, computer literacy, digital technologies, digital competence

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj