izpis_h1_title_alt

Developing an e-commerce platform for Electrolux professional brand : a feasibility analysis in the Italian market
ID Toffoli, Anna (Avtor), ID Rašković, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/toffoli2968-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Italy, market, marketing, business communication, relationship marketing, electronic marketing, case study, household appliances, enterprises, Electrolux
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Toffoli]
Leto izida:2018
Št. strani:IV, 80, 20 str.
PID:20.500.12556/RUL-105636 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24636646 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.12.2018
Število ogledov:1500
Število prenosov:173
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Razvoj platforme za e-poslovanje za blagovno znamko Electrolux Professional: študija izvedljivosti za italijanski trg
Ključne besede:Italija, trg, trženje, poslovno komuniciranje, marketing povezav, elektronsko trženje, case study, bela tehnika, podjetje, Electrolux

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj