izpis_h1_title_alt

Analiza ključnih dejavnikov pripravljenosti na uvedbo avtomatizacije trženja v izbranem podjetju : magistrsko delo
ID Rot, Andraž (Avtor), ID Jaklič, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rot3063-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, avtomatizacija, strategija trženja, elektronsko trženje, poslovno komuniciranje, case study, podjetje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Rot]
Leto izida:2018
Št. strani:III, 71, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-105609 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:24681446 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.12.2018
Število ogledov:1206
Število prenosov:114
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of key preparedness factors for marketing automation implementation: a case of a selected company
Ključne besede:marketing, automation, marketing strategy, electronic marketing, business communication, case study, enterprises, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj