izpis_h1_title_alt

Analiza porabnikovega procesa odločanja pri nakupu avtomobila : magistrsko delo
ID Bukovec, Lea (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bukovec3070-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, cena, kvaliteta, primeri, avtomobili
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Bukovec]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 56, 26 str.
PID:20.500.12556/RUL-105601 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24760806 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.12.2018
Število ogledov:1029
Število prenosov:104
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of consumer buying decision process in a car purchase
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, price, quality, cases, cars

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj