izpis_h1_title_alt

Strategija trženja prve slovenske nogometne lige : magistrsko delo
ID Tomšič, Žiga (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/tomsic3148-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, šport, sponzorstvo, primeri, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Tomšič]
Leto izida:2018
Št. strani:III, 67, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-105589 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24746214 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.12.2018
Število ogledov:1193
Število prenosov:115
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A marketing strategy for the first Slovenian football league
Ključne besede:marketing, marketing strategy, business communication, brands, sports, sponsorship, cases, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj