izpis_h1_title_alt

Družbeni mediji kot trženjsko orodje : uporaba med kulinaričnimi blogerji
ID Trebovc, Ana (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/trebovc3016-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, internet, spletna trgovina, poslovno komuniciranje, primeri, socialne mreže, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Trebovc]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 66, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-105588 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24629734 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.12.2018
Število ogledov:1264
Število prenosov:114
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Social media as a marketing tool: their use by food bloggers
Ključne besede:marketing, electronic marketing, internet, online shopping, business communication, cases, social network, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj