izpis_h1_title_alt

Analiza ključnih dejavnikov izbire nakupne poti slovenskega porabnika : magistrsko delo
ID Prokopović, Anja (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/prokopovic3089-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, izbira, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Prokopović]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 70, 43 str.
PID:20.500.12556/RUL-105581 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:336
COBISS.SI-ID:24737510 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.12.2018
Število ogledov:1808
Število prenosov:128
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of key factors affecting the Slovene consumer decision journey
Ključne besede:Slovenia, marketing, consumer behaviour, consumer psychology, purchasing, decision making, choice, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj