izpis_h1_title_alt

Tihožitje v fotografiji
ID Rus, Roman (Avtor), ID Slavec, Darko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,20 MB)
MD5: 6AC0B5C69EE1E97EB5BF69E628E58B25
.jpgJPG - Priloga, prenos (4,80 MB)
MD5: CD2E6DF9C4F82D5CCD6F5BE63D1FFE74
.jpgJPG - Priloga, prenos (2,39 MB)
MD5: 2ACC4D1840E8F200A88E131A727F00BF
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo spodaj.

Izvleček
Namen diplomske naloge Tihožitje v fotografiji je opredeliti tihožitje kot žanr fotografije in raziskati, kako predmete najbolje upodobiti, da bi z njimi tvorili zgodbo. V teoretičnem delu je sprva opisana zgodovina tihožitja, ki se je razvilo že v najzgodnejših slikarstvih in je dalo bogato podlago razvoju tihožitja v fotografiji. V nadaljevanju so analizirane posamezne komponente, ki so za tihožitje ključnega pomena, saj se z njimi lahko poveča narativnost fotografije. Ob vsakem poglavju so priložene tudi fotografije, ki nazorno ponazarjajo posamezne komponente, katere so razdeljene na pet sklopov in sicer na predmete, osvetlitev, kompozicijo, zgodbe in motive ter na sklop zajema in obdelave. Na koncu teoretičnega dela so še na kratko predstavljeni štirje fotografi, ki so pomembno vplivali na razvoj tihožitja. V eksperimentalnem delu so skozi različne fotografije analizirane pomembnosti in zanimivosti prej opisanih sklopov ter ugotovitev, da se lahko postopek fotografiranja tihožitja prenese tudi v izdelovanje plakata, logotipa ali v 3D oblikovanje. V diplomski nalogi so predvsem analizirane ugotovitve kaj fotograf potrebuje za dobro fotografijo tihožitja, kje lahko črpa ideje ter kako doseže privlačno in gledalcu zanimivo fotografijo. Prav tako je razloženo, kako komponente tihožitja vplivajo na posamezne predmete, ki so glavni objekt v tihožitju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tihožitje, fotografija, predmeti, stvari
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-105062 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.10.2018
Število ogledov:4337
Število prenosov:1587
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Still life photography
Izvleček:
The purpose of the thesis of Still life photography is to define still life as a genre of photography and to explore how to represent object in their best way in order to create a story with them. In the theoretical part is firstly described the history of still life, which had already developed in the earliest paintings, and provided a rich basis then in the development of photography. In the following are analyzed individual components that are crucial for still life, as they can increase the narrative of the photo. Each section also includes photographs that clearly illustrate individual components, which are divided into five section: objects, lighting, composition, stories and motives, and a section of capture and processing. At the end of the theoretical work, four photographers were briefly presented, which significantly influenced the development of still life. In the experimental work, various photographs are analyzed through the relevance and excitement of the previously described section, and that the process of photographing still life can also be transferred to a poster, logo or in 3D design. In the diploma thesis, it is mainly analyzed what a photographer needs for a good photo of still life, where he can get ideas and how to achieve an attractive and interesting photo to the viewer. It also explains how the components of still life affect individual items that are the main object in still life.

Ključne besede:still life, photography, object, things

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Datoteke

Podatki se nalagajo...

Nazaj